我が家の3台のPCで一斉にSugarSyncが起動しなくなり再インストールしても解決せず、今年の1/21にサポートにメールしたがその後何の連絡もないので2/26にアンインストール後にレジストリからSugarSyncと名の付くものをすべて手動で消して再インストールで自力解決して今に至る(なおブリーフケースは何故か元に戻らず)が、今頃になって対処法が送られてきた。

Shut down SugarSync completely by using the task manager in Windows (Ctrl+Shift+Esc on the keyboard) before proceeding with the steps below. You may need to click "More Details" to see the list of running programs to find it and end task.
 
  1. Open up Windows File Explorer.
  2. Paste the following in the address bar: %LocalAppData%.
  3. Press Enter on the keyboard.
  4. Find the SugarSync folder there, right-click it and choose Rename.
  5. Rename it to SugarSync.old and press Enter. If there is already a "SugarSync.old" folder there, go ahead and delete that one first.
  6. Open the SugarSync app again, log in, and click Yes to sync the same folders as before.
おせーよ。2ヵ月は流石に遅すぎる…。

SugarSync
SugarSync, Inc.
2013-02-16